Employer Branding

Budowanie marki pracodawcy

Budowanie marki pracodawcy zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz organizacji poprzez dopasowaną strategię, jasną komunikację i zastosowanie odpowiednich kanałów.

Czym jest Employer Branding i employee advocacy?

Budowanie marki pracodawcy zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz organizacji ma coraz większe znaczenie dla pracowników oraz kandydatów. Zwłaszcza młodszych pokoleń, które cenią autentyczność, transparentną komunikację, działania proekologiczne i prospołeczne. Przy wyborze pracodawcy aktywnie szukają informacji i opinii na jego temat, którymi autorami często są pracownicy.

Szczegóły

Wiemy, że efektywny employer branding musi służyć realnym potrzebom biznesowym. W zależności od grupy docelowej dobieramy odpowiednie źródła komunikacji, przygotowujemy treści we współpracy z klientem, projektujemy i organizujemy angażujące programy – nie tylko dla kandydatów, ale i pracowników. Pracownicy poprzez bycie w roli ambasadorów pracodawcy (employee advocacy) skutecznie i z dumą mogą wspierać budowanie autentycznej marki pracodawcy.

Umów bezpłatną konsultację i odkryj,
jak zadbamy o spójny i atrakcyjny wizerunek
Twojej firmy.

Korzyści z dbania o wizerunek pracodawcy

Budowanie rozpoznawalnej i rzetelnej marki pracodawcy

Zwiększanie poczucia przynależności pracowników i zmniejszenie rotacji

Wzmacnianie silnej pozycji na rynku pracy

Co pozwala na pozyskiwanie dobrych kandydatów z rynku

Budowanie zaufania

Wśród pracowników, klientów, dostawców.

Wspieranie lokalnych inicjatyw oraz działań CSR

Wsparcie obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu

Rozwój talentów w organizacji

Ułatwienie identyfikacji i rozwoju talentów poprzez obiektywne oceny i klarowne ścieżki kariery.

Employer
Branding

Jak działamy?

01

Analiza sytuacji obecnej

Rozpoczynamy od dogłębnej analizy obecnej sytuacji w Twojej firmie. Przeprowadzamy audyt, który uwzględnia specyfikę organizacji, identyfikując kluczowe obszary wymagające poprawy w kontekście Employer Brandingu.

02

Prezentacja wyników audytu

Na podstawie wyników audytu przedstawiamy szczegółową analizę, wskazując ewentualne problemy i ryzyka. Na tej podstawie przygotowujemy ofertę z rekomendowanymi działaniami, które pomogą w dalszym wdrażaniu działań budujących markę pracodawcy.

03

Przygotowanie propozycji rozwiązań

Opracowujemy propozycje rozwiązań, które obejmują projektowanie zakresu działań, dopasowanych do możliwości, potrzeb i działania organizacji.

04

Opracowanie i aktualizacja procesów

Proponujemy nowe procesy lub wprowadzamy zmiany do istniejących, aby poprawić organizację komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Na tym etapie mogą pojawić się także sugestie dotyczące automatyzacji określonych czynności, co usprawni działania i zwiększy efektywność.

FAQ

Najczęście zadawane pytania

Dowiedz się więcej o Employer Brandingu z Lumi Business Hub

Co to jest wewnętrzny Employer Branding?

Co to jest wewnętrzny Employer Branding?

Zewnętrzny employer branding to co innego niż pojęcie wewnętrznego employer branding, chociaż oba powinny spójne i autentyczne. Działania wewnątrz organizacji przede wszystkim odnoszą się do strategii i działań mających na celu budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy wśród aktualnych pracowników. Działania te polegają na kreowaniu odpowiedniej kultury organizacyjnej, atrakcyjnych warunków pracy, możliwości rozwoju dla pracowników, prowadzenia firmy zgodnie z ustalonymi wartościami, co ma za zadanie zatrzymanie talentów, zmniejszenie rotacji pracowników, poczucie zadowolenia pracowników i wzmocnienie motywacji.

Czy inwestowanie w Employer Branding w małych firmach jest konieczne?

Czy inwestowanie w Employer Branding w małych firmach jest konieczne?

Nie ma takiego wymogu, ale zdecydowanie jako zespół Lumi zachęcamy do takich działań. Nie muszą to być duże przedsięwzięcia i oczywiście powinny one być dostosowane do zasobów danej firmy. Jednak podejmowanie choć małych inicjatyw na pewno wzmacnia wizerunek wśród pracowników, potencjalnych kandydatów czy nawet klientów. Małymi krokami można osiągnąć duże rezultaty, chociażby poprzez dawanie feedbacku kandydatom podczas rekrutacji, co niestety w niektórych firmach nie jest standardem.

Skontaktuj się z nami!

Jeśli chcesz poprawić sposób zarządzania ludźmi w swojej firmie, zbudować zdrowe i efektywne środowisko pracy, lub po prostu omówić swoje potrzeby – jesteśmy tu, aby pomóc. Skontaktuj się z nami i dowiedz się, jak możemy wspólnie osiągnąć Twoje cele biznesowe.