Polityka Prywatności Lumi Business Hub

Data ostatniej aktualizacji: 2.10.2024 rok

  1.       Wstęp

Cieszymy się, że interesujesz się naszymi usługami. Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego przygotowaliśmy tę politykę prywatności, aby wyjaśnić, jakie dane osobowe zbieramy, jak je wykorzystujemy, przechowujemy i chronimy.

  1.       Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest zespół Lumi Business Hub, tworzący serwis pod adresem: www.lumibusinesshub.pl, którego współwłaścicielami są Anna Korzeniak Radca Prawny prowadzących działalność gospodarczą pod firmą Anna Korzeniak Kancelaria Radcy Prawnego (adres ul. Jesionowa 19a/10, 30 -221 Kraków) oraz Anna Kowalska Strategiczny Partner Klienta łącznie i dalej zwane „Lumi”. W przypadku jakichkolwiek uwag, pytań, czy reklamacji prosimy o kontakt na adres mailowy: kontakt@lumibusinesshub.pl.

  1.     Serwis Lumi.

Serwis Lumi działający pod adresem www.lumibisunesshub.pl i materiały w nim zawarte i zamieszczane mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa, w szczególności ustawy Kodeks cywilny.

  1. Jakie dane zbieramy?

Zbieramy różnorodne dane osobowe, w tym, ale nie ograniczając się do:

  • Imienia i nazwiska
  • Adresu e-mail
  • Numeru telefonu
  • Dane przedsiębiorstwa, w którym pracujesz
  1. W jaki sposób zbieramy dane?

Dane osobowe zbieramy w następujący sposób:

  • Bezpośrednio, gdy przesyłasz je za pośrednictwem formularzy kontaktowych na naszej stronie internetowej lub podczas spotkań/rozmów telefonicznych.
  • Automatycznie, gdy korzystasz z naszej strony internetowej (np. za pomocą plików cookie).
  1. Cele przetwarzania danych

Twoje dane osobowe przetwarzamy w następujących celach:

  • świadczenia usług w zakresie oferty Lumi
  • do podjęcia działań w celu zwarcia umowy, a następnie do jej wykonywania
  • komunikacji z klientami i potencjalnymi klientami
  • przeprowadzania analiz dotyczących usług
  • spełnianie obowiązków prawnych
  1. Podstawa prawna przetwarzania

Przetwarzamy Twoje dane osobowe na podstawie:

  • Twojej zgody
  • Wykonania umowy
  • Obowiązków prawnych
  1. Udostępnianie danych

Nie sprzedajemy ani nie udostępniamy Twoich danych osobowych osobom trzecim, chyba że jest to konieczne do realizacji umowy lub wymagane przez prawo.

  1. Przechowywanie danych

Przechowujemy Twoje dane osobowe przez okres niezbędny do realizacji celów, dla których zostały zebrane, lub zgodnie z wymogami prawa.

  1. Twoje prawa

Masz prawo do:

  • dostępu do swoich danych
  • sprostowania swoich danych
  • usunięcia danych
  • ograniczenia przetwarzania danych
  • przenoszenia danych oraz prawo do sprzeciwu
  • wycofania zgody w dowolnym momencie
  • do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych

Aby skorzystać z tych praw, skontaktuj się z nami pod adresem e-mail [wstaw e-mail].

  1. Zasady bezpieczeństwo co do gromadzenia i przetwarzania danych osobowych.
  •   Lumi przetwarza dane osobowe stosując odpowiednie, techniczne i organizacyjne, środki bezpieczeństwa.
  •   Lumi przetwarza dane osobowe w sposób zautomatyzowany w rozumieniu RODO – dane te nie są poddawane profilowaniu.
  •   Odbiorcami danych przetwarzanych są w niezbędnym zakresie: pracownicy i współpracownicy Lumi, organy publiczne; podmioty przetwarzające dane osobowe w imieniu Lumi (m.in. świadczące usługi informatyczne, księgowe).
  •   Lumi przechowuje dane do czasu ewentualnego wycofania zgody (rezygnacji z otrzymywania informacji), a także po jej wycofaniu wyłącznie przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń związanych z przetwarzaniem danych.
  1. Zasady dotyczące Cookies
  •       Pliki cookie (cookies, ciasteczka) są to dane informatyczne, w szczególności małe pliki tekstowe, zapisywane przez stronę internetową na urządzeniu, na którym użytkownik strony ją przegląda. Cookies zapisywane są podczas przeglądania danej strony internetowej.
  •       W ramach strony lumibusiness.hub wykorzystywane są następujące rodzaje plików cookies:

– Wydajnościowe cookies – umożliwiające zbieranie informacji o tym, w jaki sposób Użytkownicy korzystają z Serwisu,

– Funkcjonalne pliki cookies – rejestrujące wybory dokonywane przez Użytkowników (takie jak język lub region, w którym Użytkownicy przebywają).

Niezbędne pliki cookies – umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu.

  •       Na witrynach stosowane są dwa rodzaje plików cookies:

– „sesyjne” (session cookies) – plikami tymczasowymi, które pozostają na urządzeniu Użytkownika, aż do czasu opuszczenia strony internetowej  lub wyłączenia przeglądarki internetowej, z której korzysta użytkownik,

– „stałe” (persistent cookies) – pliki, które pozostają na urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez użytkownika.

  •       Dane zbierane podczas korzystania przez użytkownika z witryn mogą być zapisywane w logach serwera.
  •       Zgodę na przechowywanie lub uzyskiwanie dostępu do cookies przez Lumi na urządzeniu każdego użytkownika strony internetowej lumibusinesshub.pl, wyraża on za pomocą ustawień oprogramowania (przeglądarki internetowej) zainstalowanego w wykorzystywanym przez niego telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym. Większość przeglądarek internetowych automatycznie akceptuje pliki cookies. Użytkownik może zrezygnować z cookies lub usunąć je, wybierając odpowiednie ustawienia w wykorzystywanej przeglądarce internetowej.
  •       Pamiętaj, że ograniczenie stosowania plików cookies może wpłynąć na niektóre funkcjonalności strony lumibusinesshub.pl.
  •       Dane zbierane w związku z korzystaniem użytkownika z lumibusinesshub.pl wykorzystywane są w celu zapewnienia jego prawidłowego działania oraz w celu optymalizacji korzystania z Serwisu przez Użytkowników.
  1.   Zmiany w polityce prywatności

Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w tej polityce prywatności. Wszelkie zmiany będą publikowane na naszej stronie internetowej, a użytkownicy zostaną poinformowani o istotnych zmianach.